Nyhedsbrev for november 2017

Hej alle! Så har vi i Elevforeningens bestyrelse igen haft en dejlig weekend på Gerlev. Weekenden har været præget af en masse opkald, møder og planlægning. Vi er begyndt at […]

Hej alle!

Så har vi i Elevforeningens bestyrelse igen haft en dejlig weekend på Gerlev.
Weekenden har været præget af en masse opkald, møder og planlægning.
Vi er begyndt at støve alle vores jubilar-årgange op, og har ringet rundt til de ældste årgange, hvor der har været mangel på oplysninger. Det er lykkedes os at få fat i rigtig mange jubilarer, lige fra 5-års jubilarer til 60-års jubilarer. Vi har sagt “beklager forstyrrelsen” utallige gange, men når vi ramte plet med jubilarerne, har vi også været heldige at få et par historier om det helt gamle Gerlev med på vejen!
Vi har også haft kontakt til en masse af de andre højskoler rundt omkring i landet og bl.a. sparet om opbygning og organisering af deres bestyrelser. Vi håber på et tættere samarbejde, som kan gavne begge parter.
Vi har fået godt styr på Conventus, som er vores database for Elevforeningens medlemmer, og har sendt kontingentopkrævninger ud til dem, som endnu ikke har modtaget den. Vi arbejder så småt på at få gang i noget Mobilepay ift. betalinger, og også på at få styr på en betalingsservice så vi ikke hvert år sidder med det samme store arbejde om at få sendt kontingentopkrævninger ud.
Vi holder nu en pause ift. møder på Gerlev, og er først tilbage i februar, hvor vi for alvor begynder planlægningen af den store jubilar- og gammelelev fest, samt GLIMT planlægning

For at runde af, vil vi bare informere om at Gerlev er som det plejer og det er altid en fornøjelse at komme tilbage. De nuværende elever holder stadigvæk fest om lørdagen, danser flashmob kl. 00.00 og spiller partners i Finnoteket. Men hvis du ligesom os ikke rigtigt kan få nok af Gerlev, selv ikke efter en hel weekend ‘hjemme’, så husk alle bygrupperne i Århus, Odense og København. Århus holder fx i dag et arrangement med æbleskiver og ultimate, og i de andre to byer kommer der lignende arrangementer med titlen: “Akropeber og Yoganødder” og “Akroskiver og æbleyoga”. Så kom med til julehygge og samvær – man kan aldrig få for meget Gerlev

Elevforeningens bestyrelse out